22 april 2015

Het viel me tegen vandaag





Ik denk dat ik me vergist heb aan het begin van de week, toen was ik van mening dat het de hele week “leuk” zo zijn m.b.t. het weer. Het was een afknapper vanmorgen, ja ik weet wel, de berichten wezen allemaal in deze richting maar ik ben en zon en warmte toe. Ik was van huis gegaan met de beste bedoeling maar het rondje werd niet lang. Eerst even naar Obdam maar omdat ik overal langs ga zonder aankondiging tref ik het vaak dat er niemand thuis is en dat was vanmorgen al niet veel beter. Onderweg zie je genoeg zwanen die aan gezinsuitbreiding werken middels wat eieren en een tijd stilzitten. Van Obdam mijn route verlegd naar de Zomerdijk om achter Spanbroek, Wadway en Wognum langs richting Nibbixwoud te gaan. De wind was nog pittig en dus via “Nibbik” richting Midwoud en dan verder door Oostwoud naar Opperdoes en zo weer op huis aan wat voor vandaag slechts 58 km is geworden.

Geen opmerkingen: