01 april 2015

Vandaag was ik "kantinebaas" of zoiets.






Waar was ik vandaag, wat deed ik vandaag, ik was vandaag “koffie Juffrouw” of “meneer. Net wat voor titel je voor zoiets kan toekennen, het zat n.l. zo. Tiny moest vandaag haar wekelijkse “plicht” vervullen, oppas-oma spelen bij de kleinzoons en juist vandaag kwamen er een aantal mannen om de badkamer te  renoveren. Zodoende kwam de vraag “Zou jij vandaag voor de mannen koffie willen zetten enz.” en dat is nooit een probleem dus op tijd op naar de “Zuidoost”. En tot overmaat van ramp bleek ook de CV installatie vandaag niet meer van start te gaan, alles komt dan gelijk lijkt wel. Bij de start vanmorgen heb ik de Alkmaarseweg maar genomen omdat de donkere wolken dan mogelijk aan mij voorbij zouden gaan en dat is een juiste beslissing geweest, geen spatje regen gehad. Het is dan zo’n dag dat je niets zinnigs doet maar toen ik naar huis ging om kwart over 5 had ik toch een voldaan gevoel, alles was opgeruimd, de monteur voor de CV was geweest en daar bleek een nieuwe ventilator in de ketel de juiste oplossing voor “nieuwe” warmte te zijn. En het gaf mij het gevoel dat ik vandaag toch nog een leuk ritje had gemaakt van precies 80 km. ( die “Dikke Dame” vond ik wel leuk om hierbij te plaatsen, als je niet te veel in beweging bent wordt dit de toekomst dus ik blijf fietsen).

Geen opmerkingen: