15 september 2015

Proefrit met GPS


Ik weet dat er mensen zijn die vandaag op mijn blog kwamen en er geen nieuws hebben gevonden, oorzaak ik was naar het ziekenhuis voor een laatste controle vanwege de staaroperaties die ik de afgelopen maanden aan den lijve mocht ondergaan en ervaren. Het is allemaal super goed geworden en daarna ben ik even doorgereden naar Tiny voor een “bakkie troost”, stil maar, gewone koffie. Toen ik weer naar huis reed ben ik nog van de vaste route afgeweken en heb een andere action camera aangeschaft. Na het lezen van iemands verhalen over de mogelijke problemen bij een onwenselijke verkeerssituatie, ik denk dan aan fietsers en automobilisten die geen of eigen regels hanteren, dan ben je als “velomobilist” de zwakkere partij, want probeer maar eens aan te tonen dat je niet te hard reed en netjes rechts enz. enz. en nu kan ik bij naderende onheilsplekken de camera inschakelen zodat alles wordt vastgelegd. Ik hoop het nooit nodig te hebben maar als proef in de regen wordt veel duidelijk, klik op de link hieronder

1 opmerking:

De Bobslee zei

Jammer van de regen, verder zag het er voor mij prima uit!

Groeten, Adri.