15 mei 2017

Weer op pad met een doel








Het weekend zit erop, en hoe, het was familie weekend. Vrijdagmiddag al verzamelen op een locatie (gelukkig in de buurt) en dan start een samenkomst van allemaal gelijk gestemde mensen. Koffie met gebak drank met iets erbij enz. enz. en dan wordt het meestal wat later dan gewoonlijk maar we zijn er weer en voelen ons zeer prettig. Door één van de leden van de “organisatie” werd gevraagd of ik wat foto’s wilde maken, een paar hiervan wil ik jullie niet onthouden, geen mensen maar iets wat door één mens is gemaakt n.l. Afie van het Nobelshuis uit Egmond-binnen. Door het maken van wat foto’s is aan mij de taak om die op een cd te zetten en te distribueren onder de familieleden en zo had ik vandaag een doel. Eerst naar Tiny in Zuidoostbeemster, daar ook even het grasmaaien en na een broodje het rondje afmaken langs de familie, van Zuidoostbeemster naar Hoorn dan een aantal adressen in Zwaag en de laatste bij Maarten en Monique in de Bangert de cd afgeven. Ik ging ook nog over Middenbeemster en zag dat zwager Tom niet in functie was als klusser. De gerestaureerde molen draaide volop en vlak bij Middenmeer passeerde mij een wagen van familie Out Westwoud , tegenwoordig gerund door zonen van zwager Arie, die een flink loonbedrijf hebben. Het spetterde even en op mijn shirt zaten vogelsporen, later zag ik dat het meeste op de fiets zat, afpoetsen toen ik thuis was na 99 km en hij “blinkt” er weer over.

Geen opmerkingen: