22 april 2024

Bloemen en mozaïeken in Breezand

 


Even een kort stukje schrijven want er komen genoeg foto’s deze keer. Afgelopen weekend was in Breezand weer de jaarlijkse mozaïeken dag bij heel veel bedrijven worden mozaïeken gemaakt van actuele en minder actuele onderwerpen, maar de kleurenpracht is buiten gewoon. De eerste af slag die ik nam was meteen al raak en zo volgen er veel meer soms aan de éne kant van de weg een mozaïek en aan de andere kant een uitgestrekte bloemenpracht van percelen bloeiende tulpen.

















Voor mij de mooiste die ik zag want ik heb lang niet alles gezien het topstuk
stond vandaag in het Noordhollands Dagblad maar die heb ik gemist






Bekijk ze rustig want met een paar dagen is het weer weg als je in Breezand zou komen. Dus het werd een klein rondje van zo’n 65 km meer wel erg mooi.

Geen opmerkingen: