12 april 2017

Voor de regen binnen

Rondje van 90 km

Er voor 

en er na

Hollands trots

Net na de molen

in alle mogelijke ...

......kleuren.

Hij moest nog 70 km naar Hillegom.

6 kippenbillen voor € 7,50 hherlijk

Even op en neer naar Zuidoostbeemster een kleinigheidje oplossen en dan weer naar huis, gewoon in beweging blijven. Als ik klaar ben een bakkie cappuccino met koek en dan weer naar huis, het kan rond de middag misschien een beetje gaan regenen. Een kleine omweg via Middenbeemster , De Rijp, Graft en Grootschermer brengt me al aardig in de goeie richting. Ik bedenk dat ik wel even langs “Kippen-Dam” kan gaan die heeft altijd een hele hoop lekkers. De koers wordt iets aangepast en vanaf de Berkmeerdijk zie ik weer een aantal mooie bloeiende tulpen percelen. Bij de poelier heb ik één en ander meegenomen en thuis meteen even geproefd. Net voor Middenmeer kwam ik nog een enthousiasteling tegen maar hij moest nog zo’n 70 km naar Hillegom. Ik was na 1 km thuis en had er precies 90 km opzitten.

Geen opmerkingen: