03 april 2017

Hoorn-Middenmeer-Hoorn




Ja wat is de oorzaak van zo’n kort ritje, ik zal het uitleggen. Aangezien ik een mooi weer fietser ben let ik vaak ( misschien te vaak)  op de weersvoorspellingen en dat gaat meestal via het apparaat wat al jaren dienst doet, tot een paar weken geleden, steeds vaker liet hij, of is het een zij, het afweten. En dan ga je zoeken naar dezelfde maar die tijd is allang voorbij, deze is geschiedenis voor de producent. Na “lang” zoeken was ik er uit, het moest de Alecto WS 4700 worden. Het ongeluk was dat overal waar ik zocht geen voorraad meer aanwezig was in de buurt, wel in Almere bij Mediamarkt en dat was me nou net te ver. Na wat “belwerk” en overleg zou er een apparaat vanuit Almere naar Hoorn bij Mediamarkt komen.

Nog geen 10 minuten later werd er gebeld dat de vestiging in Hoorn er nog 2 op voorraad had, één was genoeg dus op naar Hoorn, een klein retourtje met onderweg nog even een paar bollenvelden gespot en gisteren een paar Bergeenden in de achtertuin.

 Het vervoer leverde in eerste instantie nog wat problemen op maar met de aankoop buitenboord en verstandig fietsen was het nergens een probleem en kon ik thuis aan de “bak” en zodoende werd het maar een ritje van 46 km.

1 opmerking:

Willem zei

Leuk setje Pé.