21 november 2018

Gezond weer, maar wel frisjes.



Het was vandaag weer prima te doen, wel wat aan de frisse kant maar even doortrappen en de kou is helemaal uit de lucht. In eerste instantie was ik van plan om naar Oostzaan te rijden maar onderweg is het plan gewijzigd en werd het een rondje in de buurt. Eerst via de vaste route naar de Obdammerdijk met de wetenschap dat daar waarschijnlijk niemand thuis is en dan in dezelfde gang door naar Berkhout, als ik broer Ben nog wil spreken dan moet ik meestal niet in Wervershoof zijn.

Zoals verwacht was het stil aan de Obdammerdijk dus meteen door naar Berkhout waar ik wel leven in de brouwerij vond. Ben was net terug van de fysiotherapeut, hij was laatst tot 7 keer toe gevallen op de ijsbaan en dat heeft hem dusdanig “beschadigd” dat de fysiotherapeut er aan te pas moet komen om hem weer opgang te brengen.

Lida zorgde voor een heerlijk bakkie met speculaas en na een tijdje kletsen ben ik huiswaarts gegaan via het Klompenmaeckerspad waar een mooie brug mij naar de andere kant brengt richting Bobeldijk. Dan nog even via Nibbixwoud, Midwoud en Opperdoes naar huis waar de teller op 61 km is blijven staan.

Geen opmerkingen: