02 september 2019

Is de droge periode nu echt voorbij ?



Zou het echt zo zijn, dat vandaag en morgen de laatste droge zonnige dagen zijn en dat we de zomer echt achter ons hebben. Het zou jammer zijn maar niet getreurd, we hebben een prachtige zomer gehad en als het niet al te hard gaat regenen is het nog prima fietsweer. Ik had vanmorgen het voornemen gemaakt om een rondje te maken zonder familie bezoek onderweg, gewoon een rondje toeren en dan liefst over een route waar ik niet vaak kom.
Ik moet zeggen het is grotendeels gelukt, niet overal want daar doorkruis ik de provincie te veel, het was gewoon “effe” lekker karren.

Tijdens mijn ritje van vanmorgen langs de Walingsdijk richting Schermerhorn, Stompetoren, langs Heerhugowaard

en dan richting polder waar ik precies op 90 km de zaak mocht afsluiten, gewoon een “stukkie” lostrappen.

Geen opmerkingen: