11 september 2019

Morgen is het beter.



Ik heb het nog sterk overwogen, zal ik toch nog heel even gaan, maar elke keer als “de kogel bijna door de kerk was” begon het weer wat te regenen en dat is voor mij als mooi weer fietser “dodelijk”.

Gisteravond kleurde de lucht wat “vreemd op” maar het was misschien wel een voorbode van het weer van vandaag. Dus thuisblijven en bedenken wat ik zal ‘uitvreten’ er is heel weinig zinnigs gebeurd dat kan ik wel zeggen, ja wat normale dingetjes de TomTom updaten en wat andere frutsels. Wat ik ook nog heb gedaan, gereageerd op een mail van Loket Afsluitdijk hoe mijn ervaring was geweest m.b.t. de overtocht als uitzonderlijk of speciaal vervoer met de Quest over de Afsluitdijk. Ik kan een ieder aanraden die rondje om wil om hier gebruik van te maken, het was prima verzorgd door garage Den Das uit Den Oever, wel moet er 2 dagen van te voren een afspraak gemaakt worden via Loket Afsluitdijk maar daar is overheen te komen. Er worden niet alleen ligfietsen door dit bedrijf “overgezet” maar ook, te beoordelen door het Loket (08006040) , tandems, scoot-mobielen en brommers. Het ziet er naar uit dat morgen de “hemelsluizen” dicht blijven dus het komt goed.

Geen opmerkingen: