04 september 2019

"Klere" weer





Ik was er al bang voor, de komende dagen niet met de fiets weg. Heel misschien morgen nog maar eerst zien en dan geloven dat het mee zal vallen. En zodoende heb ik vandaag “huisarrest” in de goede zin van het woord, kom je ook eens aan klusjes toe die je al heel lang hebt uitgesteld, begrijp me niet verkeerd, het zijn allemaal kleinigheden op het vlak van ‘Miep Kraak”, dus puur huishoudelijk van aard. Toen het tegen de middag droog was heb ik nog even getwijfeld, de fiets naar buiten en met de zelfde vaart weer naar binnen, het is niet mijn weer en als je niet moet dan moet je gewoon thuisblijven.

1 opmerking:

De Bobslee zei

Groot gelijk heb je Pé! Ik kon vanmorgen nog droog op het werk komen, net in de laatste kilometer kreeg ik de eerste druppels......... En vanmiddag naar huis toe was de "douche" nog volop aan het lopen.......;-))

Groeten, Adri.