08 september 2021

Kleiner dan klein

 


Het werd vandaag een “afzakkertje” oftewel een simpel toetje, vertaald in een kort ritje. Vanaf Middenmeer eerst richting Kolhorn om bij Mart Boukes te informeren of de motormaaier al klaar was voor gebruik na een mankement met de gaskabel. Misschien aan het eind van de middag werd me verteld dus tegen 4 uur zal ik nog even bellen.


Dan met wat omwegen even naar Wervershoof om bij Aad en Ans te kijken, Aad is bezig met immuun therapie, hij is er niet ziek van maar verder is het afwachten. Op mijn route ga ik via Barsingerhorn waar het oude “Stationnetje” uit vroeger tijden even op de prent gaat.



En zo zwerf ik een beetje kris kras door de regio waarbij het “Egboetswater” niet wordt vergeten om met wat omwegen in Wervershoof te komen.




De familie is niet thuis dus ga ik weer verder richting Medemblik waar hier en daar “gesupt” wordt waarbij de éne wel blijft staan en de ander het wat stabieler probeert te houden door laag bij de “grond” te blijven. Al met al een klein ritje dat deze keer maar 67 km op heeft geleverd.

Geen opmerkingen: