06 september 2021

Kleintje op en neer.

 


Het is weer zover, een ritje uit de vrije hand, waar zal ik heen gaan. Ik had gehoord dat er een kleine verbouwing zou plaats vinden in Oostzaan dus laat ik maar even daar naar toe fietsen, het is mooi weer en geen wind. Vorige week was ik nog van plan om loket Afsluitdijk te bellen en een ritje rondom te maken maar Bianca had het nou net vandaag druk met het wisselen van de mensen in het vakantiehuisje kijk maar eens op                        www.vakantiehuisje-gaasterland.nl het lijkt altijd wel bezet. Ander keer beter, maar het is altijd een geregel, is ze thuis, hoe is het weer en dan twee dagen van te voren vervoer regelen over de Afsluitdijk.

 


Dus op naar Oostzaan als compensatie en het was niet voor niets. Toen ik aankwam waren de mannen bezig de deur en het kozijn van de aanhanger af te halen en toen ik weer thuis was kwam er een foto van Patricia en dan ziet het er toch weer heel anders uit.


Terug via de “Zaanse Schans” waar bijna geen kop rond loopt, de vakantie is echt over.





Onderweg zie je af en toe nog wel dat de natuur genoeg te bieden heeft aan jong leven in het dierenrijk.


En zo kwam ik via Wormer en Jisp steeds meer richting Middenmeer en heb onderweg nog even de aardbeienleverancier met een bezoekje vereerd wat resulteerde in 2 dozen aardbeien waar ik vandaag 124 km voor heb moeten fietsen.

Geen opmerkingen: