07 september 2021

Kleintje toe

 



Het mooie weer blijft nog even en je zou kunnen stellen dat de zomer gewoon een beetje verschoven is op de kalender, alles is toch aan het veranderen. Het ritje van vandaag gaat even op en neer naar de “Zuidoost” dus niet te ver van huis en dan weer terug met een “vaste” omweg. In Lekermeer even een paar doosjes aardbeien geschoord en dan door naar Tiny. Ze zit achter het huis op het terras met nicht Naomi en samen drinken we koffie met iets erbij.




Als de visite weer opstapt ga ik ook mijn pad weer inkorten en ga een stuk langs het Noord-Hollands kanaal richting de Graft-dijken. Heen stond er geen wind bij mijn weten en terug lijkt het wel of ik, voor zover er wind is, deze mee te hebben, alles gaat vlot. Het is vandaag een kort ritje geworden ondanks het prachtige fietsweer want na 97 km stond alles weer binnen en had ik een voldaan gevoel.

Geen opmerkingen: