01 augustus 2022

Een happy toertje


En weer is de dag voorbij gevlogen, zowel letterlijk als in realiteit want het ging prachtig met de Quest. Ik had echt geen idee waar ik vandaag heen zou gaan, eerst dacht ik naar de Oostvaardersplassen te rijden maar onderweg ben ik wel 10 keer van koers veranderd en zo kwam ik nergens echt terecht en werd het een kris kras ritje door de omgeving.


Bij Middenmeer is men bezig een stuk bouwgrond te veranderen naar een garageperceel waar de paar korte asfaltwegen al zijn aangelegd en nu kunnen de bouwvakkers aan de slag. Een stukje langs het Markermeer en kijken hoelang ik de dijk kan volgen zonder afsluitingen, ik had er weinig vertrouwen in en dat klopte achteraf helemaal.

Er zijn ook in deze regio verschillende bomen onderscheiden met een lintje maar in mijn ogen niet het meest ideale.






Schardam hoort niet meer bij de bewoonde wereld door de afsluitingen en tot aan het “Meisje met de groene laarzen” en daar is het weer einde verhaal dus langs de molen “De Breek” richting aardbeien leverancier en op naar Middenmeer.

Vlak voor Benningbroek zijn de boeren druk geweest met linten om de bomen te plaatsen van de omgekeerde driekleur. Toch werd dit kris kras ritje weer mooi van lengte net 100 km.

Geen opmerkingen: