18 november 2008

Een "rechtop" fiets


Ook dat is mogelijk, een gewone rechtop fiets zoals dat in de wereld van ligfietsers wordt genoemd. Al vele malen zocht ik op “marktplaats.nl” naar een geschikte “gewone” boodschappen fiets en een fiets om met mijn vriendin eventueel een rondje te kunnen fietsen, zonder dat ik mijn Batavus alle keren heen en weer moet vervoeren, van haar naar mijn adres, of andersom. Vanmorgen met de verkoper gebeld en mogelijk zou hij terug bellen en dat gebeurde aan het eind van de middag. Ik ben er heen gereden met de auto, ongeveer 20 km, en heb hem bekeken en na 5 minuten was de koop gesloten. Ik had afgesproken om hem morgen op te halen omdat ik eerst mijn fietsenrek nog op moest halen. Maar toen ik dat ding vanavond achterop de auto had heb ik de verkoper gebeld of het goed was om hem vanavond op te halen en dat was geen probleem. Even doorrijden en de zaak verder afhandelen, om half 9 was ik thuis met mijn “nieuwe“ Gazelle Orange en hoop daar ook de nodige kilometers in goede gezondheid mee af te kunnen leggen.

Geen opmerkingen: