25 november 2008

Nog één dag ...............


Zo maar een warrig rondje, eerst naar Wieringerwerf voor een boodschap, wat jammer genoeg niet lukte, dan door naar Medemblik om vervolgens via Wervershoof en Zwaagdijk naar Zwaag te gaan, daar even een CD wegbrengen en heel even kletsen omdat ik z.g. op doorreis was naar Zuidoostbeemster. En zo kwam ik om iets over 12 in Zuidoostbeemster bij mijn vriendin, even kletsen, cappuccino, en dan een broodje gegeten. Elke keer ervaar ik een rondje fietsen als ontspanning, of het nu 50 of 150 km is, of wordt, het blijft leuk in een Quest . Zo is in het kort samen gevat waar ik wel enkele uren mee bezig ben geweest, dit blijft een kort verhaal omdat ik voor morgen wil proberen uit te zoeken, of te achterhalen, hoeveel banden ik versleten heb en hoe vaak ik lek ben gereden in de afgelopen 3 Quest-jaren. Bij mijn vertrek uit Zuidoostbeemster ben ik via Middenbeemster gegaan om bij de “Welkoop” winkel te kijken of ze nog een z.g. Jada cap hadden, bij de winkel in Wieringerwerf was de voorraad al uitverkocht. Het is gelukt, hoewel de keuze beperkt was tot 3 stuks waarvan er net nog één was in de juiste maat, ik had er ook maar één nodig voor als het straks misschien echt koud gaat worden. Nog één keer fietsen dan zijn de 36 maanden, of 156 weken of 1095 dagen vol en de kilometerstand is dan …………………… ? Als alles goed blijft gaan, tot morgen.

Geen opmerkingen: