01 november 2011

De "bandenman"


Tegen half 10 ben ik klaar met wat klusjes en vervolgens bel ik één van mijn schoonzussen i.v.m. vervoer naar een verjaardag, ze zijn al onderweg want er wordt niet opgenomen. Nadat ik dus geen gehoor kreeg heb ik gelijk maar besloten om dan met de fiets op verjaarsvisite te gaan, slechts naar Zwaagdijk zou een retourtje betekenen van ongeveer 40 km maar toen ik thuis kwam stond de teller toch nog weer op 66 km, de meeste kilometer bewust omgereden maar de laatste 5 km niet zomaar, ik kon niet langs de Alkmaarseweg, werkzaamheden op de parallelweg en een fietspad wat gedeeltelijk is weggefraisd, dan maar via de Kolhornerweg en dat is ook prima te doen met dit mooie weer. Op mijn omweg kwam ik langs Hoogwoud en aan het eind van de Koningspade is het bedrijf van Frank Appel en zijn vrouw http://www.controversy.nl/index2.htm je komt daar de meest simpele en toch aparte dingen tegen die allemaal met vervoer en verkeer te maken hebben, de laatste buiten creatie is het “Michelin” mannetje voor zover ik weet, het staat wel stoer.

Geen opmerkingen: