23 november 2011

Planning loopt verkeerd



Het zit (nog) niet mee vanmorgen, toen ik wakker werd was alles in de omgeving, ondanks het vroege uur, prima te zien en te overzien de mist was weg. Na de normale ochtendrituelen zat ik te kranten en zag, toen het wat lichter werd, dat het een mooie dag zou worden. Later een broodje en nogmaals alles op een rijtje zetten,een ritje bedenken voor vandaag, laat ik maar weer een keertje naar Oostzaan gaan. Tiny heeft oppasdag dus dat is wel leuk om even langs te gaan. De krant naar de buren brengen en dan buiten constateren dat er ietsje mist komt opzetten, binnen 5 minuten zit alles potdicht en vallen al mijn plannen in duigen. Het is nu afwachten of het straks beter zal worden, het zal wel meevallen, maar toch ……. geduld, en dat is bij mij nog steeds een zwak punt. Aanpakken en verder gaan, niet treuzelen.

3 opmerkingen:

Kees van Hattem zei

Beste Pé, Weer een " misty moisty morning " Ik had mijn Quest klaar staan om even bij Jan Geel te gaan kijken met de vorderingen van het inbouwen van een schokdemper. Helaas!! ik kan net de overkant zien. Groeten Kees.

Anoniem zei

Beste Pe,
Het zat in de loop van de ochtend inderdaad helemaal weer potdicht van de mist. Ik reed achter een auto aan en die reed steeds langzamer. Hoe dichter de mist werd hoe langzamer hij ging. Begrijpelijk, maar op een gegeven moment stond hij helemaal stil. Ik tuuterde, waarop de man uitstapte, naar mij toe komt en vraagt wat er aan de hand is. Ik vraag hem vriendelijk door te rijden, waarop hij boos reageert: "mag ik geen eens in mijn eigen garage stilstaan??" ;-)

Pé Koomen zei

Hallo Anoniem,

Dan moet het wel heeeeeeeeeeel erg mistig zijn als je zo uit de richting bent dat je een auto nodig hebt als richtpunt en zo zijn garage in wil.

gr.Pé