21 november 2011

Voorzichtig, nog steeds mist.


De verleiding is groot maar ik “durf” toch niet, mijn veiligheid vind ik belangrijker. Oorzaak heel simpel, de mist is hardnekkig aanwezig waardoor ik niet van huis ga met de Quest. Ik had al wel een kort ritje bedacht waar ik bijna het hele traject op fietspaden kan rijden maar zie er toch maar vanaf, misschien morgen ? En dan hoop ik dat hij thuis zal zijn, even naar Kees van Hattem in “De Waard” op en neer voor een paar reserve onderdeeltjes, o-ringen. Het lijkt nu toch duidelijk dat de slijtage aan het kettingwiel, door heel kort zonder o-ringen te rijden, dusdanig van invloed is dat, als je na die lichte slijtage nieuwe ringen plaatst, deze binnen de kortste keren zijn weggevreten zoals ik heb ervaren maar na plaatsing van een nieuw kettingwiel is het weer allemaal in orde. Een week geleden was het m.b.t. het weer nog prima te doen allemaal we zijn toen naar een bruiloft geweest, een nichtje van mij ging trouwen, een bruiloft zoals wij “westerlingen” niet kenden, op z’n Marokkaans, en zeg nou zelf als je de foto ziet past ze er goed bij.

1 opmerking:

Kees van Hattem zei

Beste Pé. Wat een mist !! Binnen blijven is geen schande ! Ik zie je morgen rond koffietijd in HHWaard. Groeten Kees.