10 oktober 2018

Een gewoon ritje zonder extra's



En nog is het zomer, het is toch onvoorstelbaar deze temperatuur, 21,7° C. en dat op 10 oktober. Ik heb er van genoten een heerlijk zonnig ritje naar Oostzaan en weer terug met een kleine omweg om niet alles over het zelfde pad te aan. Het was echt een beetje zoeken naar een route waar niet aan of langs de weg werd gerommeld, ik moest tot 4 keer omrijden omdat de “knutselaars” iets uitspookten waardoor ik er niet langs kon of mocht. Maar uiteindelijk kwam ik toch in Oostzaan, omkleden in een droog pak en toen was er koffie met koek. Tiny was even weggeweest met Patricia voor een nieuw “kleedje” beide dames waren geslaagd. Het is toch een stuk stiller aan het worden, Bram en Boris  zijn naar Zaandam voor voortgezet onderwijs en Thomas is de enige nog die onder de middag thuis is van de lagere school. Ik zag nog een fiets staan met een lekke band en heb die nog even op zijn kop gezet om het te repareren, ik hoop dat hij dicht blijft.




Na een broodje weer naar het thuishonk in Middenmeer. Ik wil eigenlijk niet meer omrijden maar helaas langs de A7 moest ik toch weer via Twisk de molenbouwers schieten niet erg op. Als ik de fiets binnen heb zie ik dat de dagteller bij de GPS 400 meter verschilt en dat op 122 km vind ik te verwaarlozen. Al met al weer een super ritje dank zei dit geweldige weer.

Geen opmerkingen: