28 januari 2020

Niet fietsen



Nee het zat er niet in vandaag, regen tot ongeveer 13.00 uur en daarna een app van mijn zoon of ik thuis was dan zou hij langs komen. In eerste instantie had ik nog in mijn hoofd om dan, nadat de laatste bui zou zijn gepasseerd, om nog even een klein ritje te maken maar bezoek is altijd leuk dus thuis blijven wat achteraf heel verstandig is geweest af en toe een regenbuitje en zelfs hagel zag ik neerkomen en een harde wind. Met zoonlief gezellig zitten kletsen en ondertussen was zijn auto even naar de garage voor het verhelpen van een klein "mankementje". Zelf was ik ’s morgens bezig geweest om het nummer van de Quest op te sporen en nadat ik het had gevonden even een foto maken wat nog niet helemaal vanzelf ging maar het staat vast, -0687- staat gegraveerd in het “vooronder”.


Afgelopen zaterdag had ik nog wat foto’s gemaakt van de halsbandparkieten in Zuidoostbeemster die al een groot deel van Noord-Holland “onveilig” maken. Ik had een zakje pinda’s opgehangen en zocht mijn fototoestel om wat foto’s te maken als ze straks komen, niet voor te stellen na 3 minuten en 10 seconden waren ze er in grote getale. Voor morgen lijken de berichten weer goed en zal ik waarschijnlijk weer een ritje kunnen maken, dus tot morgen.

Geen opmerkingen: