14 maart 2024

De maaier is weer "genezen"

 


Het is vandaag allemaal weer soepel verlopen, hoe kan het ook anders met dit prachtige weer. M’n eerste rit moest naar de “Zuidoost” gaan, de motormaaier zat me nog steeds “dwars” Hij moest het doen, met mijn beperkte technische kennis. In mijn ogen had ik alles gehad wat de storing zou kunnen verhelpen en gewapend met een bougiesleutel, nieuwe luchtfilter en nog wat opgedane kennis was het binnen 5 minuten klaar, hij liep en daar ging het om. Nog even een paar baantjes maaien en ik was tevreden, Remco maakt het straks wel af. Het was ondertussen 12 uur en de tafel was door Tiny gedekt voor de lunch. Iedereen ging daarna zijn eigen weg, Tiny had een afspraak, Remco ging maaien en ik kon weer naar huis.


Met hier en daar een andere afslag te nemen kwam ik door het dorp Schermerhorn en dan kijk je toch weer anders naar de omgeving, het leek allemaal wel nieuw gebied. Na De Rijp en Graft kwam ik in Noordeinde en door Grootschermer.





Hier en daar een foto maken en verder naar Middenmeer waar de teller 97 km aangaf.

Geen opmerkingen: