28 maart 2024

Ik was even van m'n geloof gevallen

 


Ondanks het weer ben ik toch nog even op pad geweest en dat was niet verstandig. Ik was een momentje afvallig met mijn bewering dat ik een mooi weer fietser ben, hélaas, was ik maar thuis gebleven. Ik was van plan om even naar broer Ben te gaan die gisteren via de app een paar keer een teken van leven gaf dus vandaag er even naar toe, Wervershoof is niet zo ver weg. Ik had al op “Buienradar” gekeken en ook nog op “Buienalarm” en allebei toonden ze een flinke neerslag wolk- en toch gaan omdat ik zag dat de hoeveelheid neerslag erg mee zou vallen. Om kort te gaan regen van start tot finish, geen plensbuien maar gestaag doorgaande regen maat je tot slot flink nat.
Eén grote grijze wolk

Alles is er klaar voor.

Het zijn echte kunstwerken geworden.


Bij Medemblik stond een hijskraan in de aanslag om te beginnen maar er kwam niets van dus liggen de nieuwe wieken nog waar ze vorige week ook al lagen, hoewel ze er nu al professioneel uitzagen. Eenmaal in Wervershoof bleek Ben niet thuis te zijn en toen maar even naar Margriet die er wel was. ze heeft me in alle richtingen bijgepraat waarna ik weer richting Middenmeer ben gegaan met nog steeds regen, het was nat onderweg al was het maar 37 km heen en terug.En nu is het al geruime tijd droog, was ik maar verstandiger geweest.

Geen opmerkingen: