21 december 2015

En Microsoft blijft maar bouwen









Het is niet veel geworden vandaag, slechts een opwarmertje zo zou je het ’t beste kunnen noemen. En toch ondanks dat het gevoel maar even was kan ik stellen dat het heerlijk was. Door omstandigheden weten we nu al dat het een “rare” week zal worden zo net voor de Kerstdagen. Het heeft allemaal te maken met dingen die niet prettig zijn dus daar zal ik het verder niet over hebben maar dat ik weinig op mijn blog zal schrijven daar ben ik vrij zeker van. Misschien morgen nog maar dan moet het wel redelijk weer zijn, nu waait het mij al net hard genoeg. Ik ging pas na de middag van huis en ben al weer terug na 40 km, dus echt niet de moeite om je om te kleden, maar dat is niet anders. Toen ik van huis ging was het mooi weer met af en toe een beetje zon en zo ging ik richting het zuiden met gevoelsmatig het idee dat de wind behoorlijk op de zijkant van de Quest blies. Ik heb overal wat wegen en paden genomen die vrij door het open veld liepen met de zekerheid dat er geen auto’s mij zouden verrassen. Wel een hele hoop ezeltjes die overbodig waren voor de stal van 25 december denk ik. Doordat het maar een klein rondje zou worden was ik alweer snel op de thuisreis en bij een sanitaire stop zag ik dat de struiken in de polder alweer behoorlijk beginnen uit te lopen. Even verder ben ik nog weer een keer gestopt om een paar foto’s te maken van het steeds indrukwekkender wordende gebeuren van Microsoft, het perceel is zo’n 40 ha. groot en er staat momenteel één hoofdgebouw maar er worden op dit moment nog zeker 7 panden gebouwd, bovendien stond er vandaag in de krant dat men opzoek ik naar zo’n 100 man personeel om t.z.t. alles draaiende te krijgen en te houden. Thuis gekomen staat de teller weer op een mooi rond getal 85.880 km en met nog een weekje te gaan zal er mogelijk nog wel iets bijkomen maar niet veel meer voor dit jaar.

Geen opmerkingen: