11 juli 2022

Klein oefen rondje

 


Na de middag even omkleden en proberen of er nog aardbeien beschikbaar zijn op het vaste adres. Het gaat allemaal voorspoedig en na 20 km heb ik weer voorraad in de Quest staan, 4 doosjes,  2 voor eigen gebruik en ook 2 voor andere liefhebbers.


Onderweg zie ik heel wat vee langs de waterkant en besluit om er een foto van te maken, ik zie dan ook een mevrouw die dezelfde gedachten heeft en ze zit gehurkt langs de weg. Iets verder ben ik bij de kruising waar in het stalletje nog genoeg voorraad is.


Op de omweg om weer bij de startlocatie te komen zie ik een moeder zwaan met maar liefst 7 nakomelingen.



Langs het Noord-Hollands Kanaal is het heerlijk fietsen ik koos die route om de aardbeien niet te veel te laten schudden in de fiets, jam maak ik liever op een ander manier, maar of het heeft geholpen weet ik niet ik kwam evengoed over verschillende klinkerwegen en dat komt het geheel niet echt ten goede. Eenmaal thuis werd het ritje van heen en terug 41 km wat bij gewerkt naar 61 km. 

Geen opmerkingen: