20 juli 2022

Om de "Noord"


 Ik meende vandaag aan een rustdag toe te zijn maar dan komt aldoor weer dat standaard gevoel van "de wil is goed maar het vlees is zwak" en zodoende ben ik toch weer van start gegaan voor, deze keer, een klein rondje. Over De Helder met dit winderige weer leek me wel wat, de angst voor veel toeristische drukte hield me eerst nog wel even tegen maar achteraf is het meegevallen.


Via een route die ik nog niet eerder had genomen kwam ik, na de oversteek met het pontje, in Julianadorp. Dat was eens maar nooit meer, ik ga liever een paar kilometer omrijden dan door een centrum van welke stad of dorp dan ook, het schiet niet op en te veel afslagen en zijwegen waar verkeer uit kan komen.




Later op meer bekent terrein langs de Texelse boot en zo weer richting Middenmeer waar ik na, ik meen 75 km, alles weer veilig kon stallen. 

Geen opmerkingen: