19 december 2022

Even proberen

 


Ik wilde vandaag gewoon even proberen of ik het nog kon na zolang niet meer op pad te zijn geweest, al is het maar om te vast te stellen dat ik nog redelijk in elkaar zit. Ondanks de voortdurende heel lichte regen na de afgelopen week met vorst en mooi weer was het vandaag eigenlijk weer een dag dat ik weg kon. Allerlei voorvallen en situaties brachten berichten waardoor een vrije rit maken een beetje op de achtergrond is gekomen maar die toestanden zijn weer voor een groot deel “opgelost” en het leven gaat door. Vanmorgen was het echt slecht langs de weg en de buienradar gaf aan dat het bij ons in N.H. redelijker zou zijn, helaas ik werd onderweg gestraft met wat meer regen dan in mijn berekening zat.

Boren naar warmwater op 2 km diepte

Medemblik met kenmerken

Gemaal Lely

De "Ambtenaar"

Eerst richting Medemblik, langs de Tussenweg waar de boortoren in werking is getreden om naar de 2 km diepte te gaan voor warmwater, maar net voor ik in Medemblik was ben ik afgeslagen omdat het wat harder begon te spetteren, nu maar linksom langs gemaal Lely en de “Ambtenaar” richting het noorden en dan naar huis via de Oosterterpweg een klein rondje van net 30 km, volgende keer maar wat langer als het mogelijk is.

Geen opmerkingen: