15 januari 2024

Ik ben en blijf een mooi weer fietser.

 

Rondje om Middenmeer wandelen

Het viel niet helemaal tegen vanmorgen, ik had al zoiets verwacht, af en toe een hagel of natte sneeuw buitje en dat kregen we dan ook en dan is voor mij het fietsrondje meteen van de kaart. Ik had genoeg andere bezigheden in huis dus geen probleem, de afvoer leek wel niet zo vlot door te lopen en dan heb je gelijk wat te doen. Dan even een beetje afval weg brengen naar de stort, en af en toe denken, zou het straks nog wel mogelijk zijn.
Fleur temidden van vriendinnen
in Australie

Ik houd niet van dit weer, dan heeft Fleur het beter in Australië geregeld zie ik berichten van haar en dan staat er zo in een hoekje de temperaturen die varieert van 28 tot 35 graden C. het is even wennen. 
Hagel onderweg

Maar af en toe ook zon

Het veilige pad onderweg

Ruim na de middag dacht ik gezien de weerberichten dat het nu verder wel droog zou blijven en besloot ik om een rondje Middenmeer te gaan lopen. Onderweg op deze 6 km 4 keer een klein hagelbuitje maar wel een gevoel dat ik goed gekozen had, niet fietsen maar wel in beweging.

 

Geen opmerkingen: