09 oktober 2009

Hopen en bidden


Als het er zo uit ziet op de kamer tafel dan zijn er twee mogelijkheden, hopen en bidden. Wat nou het meeste op zal leveren weet ik ook niet maar dat het op dit moment somber is dat lijkt wel duidelijk. Vorige week kon ik op een bepaald moment geen CD’s meer branden noch lezen, de oorzaak is niet te achterhalen, voor mij als leek althans niet. Gelukkig is mijn zoon redelijk in de pc wereld van één en ander op de hoogte dus die hulp ingeschakeld. Gisteravond alles proberen om hem weer aan de praat te krijgen wat uiteindelijk niet is gelukt, toen alles er af en geformatteerd en als in afleveringsstaat zou hij nu toch weer gehoor moeten geven aan de “bevelen”, mooi niet. Vanmorgen internet afgezocht naar een oplossing maar niets van dat al en nu ten einde raad de DVD/CD speler er uit gehaald en naar de winkel voor een nieuwe in de hoop dat daarmee het euvel verholpen zal worden. Nu gaat dit verhaaltje met een omweg naar mijn blog maar als alles weer in orde is zal ik dat zeker melden en ondertussen maar “hopen en bidden” ’t komt vast wel weer goed.

Geen opmerkingen: