21 februari 2011

Toch nuttig bezig



Ik was er gewoon dit weekend niet en vandaag bij thuiskomst was het me te laat en te fris (lees te koud) om nog een rondje te maken. Bovendien toen ik de fiets naar buiten reed om de auto binnen te zetten kwam ik er achter dat hij niet zo soepel naar buiten ging dus er zal wel een lekke band ergens als verrassing te voorschijn komen. Inderdaad rechtsvoor stond helemaal plat dus straks even plakken. Na de ervaring van vorige week met het kettingwiel en de telefonische bestelling in Dronten bleek ook de post zijn werk te hebben gedaan. Het nieuwe kettingwiel, de opengewerkte, dus de nieuwste versie zat in de enveloppe samen met het gevraagde tandwiel wat gebroken was. Voorlopig heb ik het “gereviseerde” tandwiel geplaatst en mocht die weer kuren krijgen dan heb ik alvast een vervanger in huis. Ziet er overigens prima uit en zal hopelijk, als het aan de beurt komt, vele duizenden kilometers mee draaien onder de stoel om de ketting laag te houden.

1 opmerking:

Kees van Hattem zei

Beste Pé. Deze heb ik dus gemonteerd, en helemaal stil is hij niet. De vertanding is van versterkt materiaal en dat is te horen. Ik ga Wim t.z.t verslag uitbrengen over deze " verbeterde versie " Morgen ga ik om 11.30 uur richting De Woude, en dan een rit met Wim. Groeten Kees