25 oktober 2017

Ik zag de "Nachtwacht" van dichtbij.







Hé, hoor ik al zeggen, geen ritje vandaag met de Quest, klopt helemaal maar daarvoor in de plaats hebben we een prachtige dag gehad. Onvoorstelbaar zal zus Gerda wel zeggen, hoe is het mogelijk, ze heeft weleens gezegd dat ik een “cultuur barbaar” ben van de ergste soort. Ja de één houd van de moeder de ander van de dochter zegt men wel zo is het nou eenmaal. We, Tiny en ik, zijn vandaag naar Amsterdam geweest en dan naar het “Rijksmuseum” hier en daar een hapje en een drankje en tot slot een officieel etentje, het was in alle opzichten geslaagd. En dan het museum, daar kom je niet in één dag doorheen, wij wel hoor, maar wij zijn geen echte kenners van al dat moois. Misschien morgen een klein ritje want op de thuisreis zag ik vanuit de bus dat er toch nog een velomobiel op de vlakte was en dat heeft mijn “kriebels” weer geactiveerd.

1 opmerking:

Belle zei

Wel een bijzondere Quest met die zwarte puntmuts. Die heb ik geloof ik nog nooit gezien.