24 oktober 2022

Er stond heel veel wind

 

28 km

Ik kon het niet laten om even een heel klein rondje te maken en dan ervaren of het niet te hard zou waaien. Het rondje werd inderdaad klein, 28 km maar wel bijna overal veilig m.b.t. de harde wind. Op de Schagerweg reed ik een stukje van ongeveer 2 km met harde zijwind, wel op het fietspad maar toch niet echt prettig.
Alkmaarseweg

Groetweg

Verder ging het uit de kunst, recht tegen wind in is nooit een probleem en verder langs de buitenkant van de polder over de Groetweg, achter een flinke bomen en struiken rij ging helemaal vanzelf.
Kolhornerweg

Schagerweg (adres Slootdorp)

Dan afslaan richting Slootdorp over de Nw.Sluizerweg  en dan de Westerterpweg om weer via de Schagerweg in Middenmeer te komen het was toch heerlijk om even uit te waaien.
Brugstraat Middenmeer

En meteen zien dat er al flink werk wordt gemaakt van de nieuwbouw op 50 meter van waar ik vroeger heb gewoond.

Wat was ik gek met de eerste

.......ligfiets .

Vanmorgen was ik in wat oude foto’s aan het zoeken en kwam toen ook nog een paar foto’s tegen uit de beginperiode van mijn “ligfietsleven” toen had ik nog geen idee wat een Quest voor “ding” was en nu weet ik dat als geen ander.

Geen opmerkingen: