06 oktober 2022

Kort ritje in de buurt

 

55 km

Kleindochter Fleur

Het mooie weer heeft mij niet beïnvloed, gisteren een min of meer rustdag door op de ‘huistuinenkeukenfiets” een rondje samen met Tiny door Gaasterland te maken en daarna op verjaarsvisite bij Fleur, en vandaag een uitwaai ritje door West-Friesland. Het was maar kort maar wel gezellig om weer een keer bij broer Ben langs te gaan die thuis was. Dan volgt er koffie met koek en veel kletsen, als ik weer op stap ga ik ook nog even over Andijk bij m’n jongste zus Lia langs. Ze is niet thuis en Sjaak werkt vanuit huis en is druk en zodoende wordt dit een kort bezoekje.
Microsoft bouwt voort in de Wieringermeer

Veel wind en water

Herfst kleuren als ik het dorp binnen kom

Dan het rondje maar afmaken via Zwaagdijk en Hauwert en zo was ik na 55 km al thuis en ga nog even aan de remmen sleutelen die na het remmen vaak vast blijft zitten wat een moeilijke start veroorzaakt.

Geen opmerkingen: