20 oktober 2022

Het is wel koud maar het was nog droog

 

42 km

Een waterig zonnetje

Ik noem het klein onderhoud maar eigenlijk stelt het helemaal niets voor, de ketting voorzien van een klein beetje olie. ’t Was zo gepiept en toen deed hij het niet meer, ik bedoel dat piepen hoor , maak je maar geen zorgen ik ben nog steeds in redelijke conditie. Toen ik vanmorgen buiten kwam vond ik het nogal frisjes, een gure wind en totaal geen zon. “Regen kou” zou m’n vader hebben gezegd en inderdaad de berichten geven aan dat het in de loop van de middag weleens zover zou kunnen zijn.
Ik zag er heel veel op dit ritje

Nederland is/raakt overbevolkt
en niet alleen met koeien

Als het "vierkant" nog in de 
boerderij moet wordt het wel tijd.

De brug was te smal
of de wagen te breed

Ik wacht het maar niet af en ga meteen maar een klein rondje maken en dan zie ik wel waar ik uitkom. Het werd met een omweg de Obdammerdijk en bij Tom en Gerda is het altijd gezellig met koffie en koek. Na dit gezellige samen zijn ben ik weer richting Middenmeer gegaan waar bleek dat er 42 km was afgelegd.

Geen opmerkingen: