20 maart 2023

Soms ben ik goed met geel.

 


Je zou haast denken dat ik goed ben met geel. Het was nog weer een keer echt als vanouds, met de hogedrukreiniger in de weer om het straatje weer enigszins toonbaar te maken. De berichten waren van dien aard dat ik waarschijnlijk niet van huis zou gaan dus dan meteen aanpakken voor zover dat in mijn vermogen ligt.


Het viel tegen en het is nog niet helemaal naar mijn zin maar op een bepaald moment moet je sommige dingen wat minder intensief aanpakken, de leeftijd laat zich gelden. En zodoende kwam de fiets alleen even naar buiten om de hogedrukreiniger tussen alle andere spullen door veilig buiten te krijgen. Alles klaar zetten, hogedrukreiniger, waterslang, elektriciteitskabel enz. om goed half 8 en toen ik eenmaal bezig was zag ik er niet uit, laarzen, regenbroek en jas en terug spetterend vuil van het straatje. Rond half 10 eerst koffie en een korte pauze toen weer vervolgen en om ruim 11 uur voelde ik dat ik “ver” genoeg was gegaan, ik “moest” stoppen en dat is achteraf een verstandig besluit geweest. Een volgende keer maar weer verder met de tuin enz. ik moest nu afhaken.

Geen opmerkingen: