13 december 2023

De tweede ronde eindigde met een stortbui

 


Daar gaan we weer, vanmorgen Tiny nog gesproken over de tweede ronde postbode spelen, met de boodschap het zal morgen wel worden de berichten zijn mij te slecht. Maar ik heb wel meer gezegd er is niets zo veranderlijk als een mens en dat ben ik nog steeds met al z’n gebreken, dus ging ik eerst even naar de “Zuidoost” om daarna met de kaarten op pad te gaan.



Onderweg even stoppen voor een zwaan die rustig sjokkend midden op de weg liep en later zelfs begon te blazen met de boodschap “Afstand houden jij met die Gekko fiets”.

Hij was waarschijnlijk op weg naar zijn familie die verder op verzameld waren. Eerst naar Hoorn, met de eerste kaart ik schrok van de drukte met het gewone verkeer, nee mijn thuisbasis is nogal wat rustiger als ik dit zie. Van Hoorn naar Zwaag/Blokker, bij Kees en Lucy nog even een bak koffie gedaan en toen weer op huis aan.




Als het maar droog blijft, het is zo donker in het noorden. Op zo’n kilometer of  10 voor Middenmeer begon het en niet zo zuinig ook, ’t kletterde naar beneden. Gelukkig had ik al een paar foto’s gemaakt om de blog een wat leuker aanzicht te geven want nu zou dat niet lukken en dat bleef zo tot ik thuis was na 88 km

Geen opmerkingen: