19 december 2023

En het werd maar niet droog

 


Er was vandaag geen moment waarop ik getwijfeld heb om toch maar te gaan fietsen, de hele dag echt regen. Rond de middag vertelde mijn buurman dat er al 17 mm was gevallen en het werd niet droog zelfs nu zie ik dat het nog steeds niet droog is. Wel ben ik even met de auto weg geweest en als ik dat van plan ben moet eerst de Quest even naar buiten om mij met de auto vrije doorgang te verlenen.





Toen ik hem weer naar binnen reed kreeg ik nog eens een aanwijzing dat het echt nat is, de sporen ontstaan in het gras alsof ik met een zware machine over het gras ga. Als ik de berichten bekijk zou het niks onmogelijk zijn dat de Quest tot na de Kerst  niet meer de weg op zal gaan.

1 opmerking:

rob, nieuwegein zei

Het is hier nu al de hele dag droog, denk dat jij vandaag nog wel een rondje gaat rijden.