24 november 2009

Foto bewerken, dan niet fietsen.





Een hele dag in huis zitten is ongeveer vergelijkbaar met het verblijf in een penitentiaire inrichting denk ik, ik ben geen “stilzitter”, ik moet in de weer, actie. Helaas het liep vandaag allemaal anders als ik in de planning had. Vanmorgen om 8.49 uur (zag ik net op het schermpje van de telefoon) werd ik gebeld door één van mijn schoonzussen, “Ben je straks thuis” “Ja” was mijn antwoord, “Dan kom ik straks langs als het goed is want ik wil een foto waar we met 5 zussen op staan, graag uitbreiden met nog een 6e zus” . Dit is allemaal ontstaan na het overlijden van één van de meiden afgelopen oktober toen ze nog samen waren maar waar net één van hen als fotograaf fungeerde. Dus een klusje wat mij meestal vrij redelijk af gaat maar waar wel veel tijd in gaat zitten als je het netjes wil doen. En zodoende was het bijna aan het einde van de ochtend toen ik klaar was en dan met de wetenschap dat het zo rond de middag zal gaan regenen volgens www.weeronline.nl . Je snapt het zeker wel, deze keer klopte het heel precies, mijn visite was weg en de regen kwam. Na de middag nog even met de auto weg en toen ik rond 1 uur weer thuis kwam regende het nog volop. Het positieve aan deze dag is dat er een mooie reconstructie is “geboren” met 6 van mijn schoonzussen op één foto wat de bedoeling was en laat het dan maar regenen dit was veel belangrijker. Voor ik de Quest binnen heb gezet zijn er nog een paar foto’s gemaakt van de bolide, zelfs van de km-teller die gestaag door blijft gaan.

Geen opmerkingen: