06 november 2009

Over "De Leek"



Wat kan het weer toch enorm veel doen, als het regent en zwaar bewolkt is net als gisteren is de aanleiding om alles somberder te zien wel wat groter en vandaag zie je het zonnetje volop schijnen, dan is het meteen alsof het nooit anders meer zal worden en alles weer in het kader van genieten staat. Dat heb ik vanmorgen weer gedaan, ik wilde wat informatie hebben over de gezondheidsituatie van één van mijn schoonzussen en bedacht dat ik i.p.v. de telefoon te pakken net zo goed daar even met de fiets heen kon rijden. Het ging allemaal zijn gangetje met de patiënt en het zal wel weer goed komen. Omdat het zulk aantrekkelijk weer was ben ik terug weer even met een kleine omweg gegaan. Deze keer via een nieuw fietspad met de naam “Over de Leek” ik was hier al een paar keer langs gefiets en heb nu zelfs even een momentje de remmen aangetrokken om een foto te maken van het prachtige snelle fietspad. De tweede foto is een uitsnede van de eerste en mogelijk dat Kees nu weet waar dit pad is te vinden zonder te “Googlen”. Om klokslag 12 uur was ik weer thuis na precies 55 km.

Geen opmerkingen: