08 november 2009

Vijf Questen in de mist



Er werd vandaag weer heel wat afgefietst, niet door mij maar door vijf, eigenlijk eerst vijf, toen vier en later weer vijf “velomobielisten”. Martje, “Juf Katje” tegenwoordig, was afgevallen door bepaalde storingen in het leven zoals het mij werd uitgelegd. Kees van Hattem, Wim Schermer, Sebastiaaan Talsma, Jan Geel en Cees Roozendaal waren de overgebleven mannen die de mist hebben getrotseerd. Kees v.H. had een rondje in het hoofd met koffiedrinken op Wieringen bij de familie Roozendaal, de rit begon in “De Waard” en zal daar ook weer eindigen maar toen ik het las op Kees zijn blog heb ik hem gelijk gemaild dat een eventuele 2e stop best in Middenmeer mocht zijn en zo kwam er vanmorgen een telefoontje dat ze onderweg waren en met een korte stop bij mij thuis had ik op dat moment een grote variatie aan Questen voor de deur. Getuige de foto’s bij aankomst en vertrek. Samen met Tiny hebben we onze best gedaan ze van een natje en droogje te voorzien zodat ze weer gesterkt verder konden.

Geen opmerkingen: