27 oktober 2021

Hoe oud is een mini-auto ?

 

89 km

Gister kwam het er niet van en vandaag leek het in eerste instantie ook niets te worden maar gelukkig werd het al gauw droog en was ik klaar met een bezoekje aan de garage waar ik een prachtig voertuig zag staan wat meteen op de gevoelige “kaart” moest.




Mijn zoon stuurde een appje dat hij eventueel koffie had dus laat ik dan meteen maar richting Alkmaar gaan. Nog een paar spatjes onderweg maar dat stelde niet veel voor en zo zat ik al snel aan een bakkie in de “Kaasstad” op het randje van Sint Pancras.





Op de terugweg ben ik via een bekende route gegaan en zag dat er hard werd gewerkt zo links en rechts en dat alles met een stevige wind en langs de dijk gaat het ook deze keer weer voortreffelijk en ben ik na 89 km weer thuis, een prettig ritje zonder problemen.

Geen opmerkingen: