14 september 2022

Ben ik een beetje "gefrustreerd" ?

 

101 km

De schrik zit er toch wel een beetje in na het bericht van gistermorgen, je wil het niet, je gelooft het niet en toch is het gebeurd. Noem het rondje van vandaag maar de frustratie van me af trappen, het gaat niet uit m’n hoofd.
De "Ambtenaar" zoals deze molen 
wordt genoemd.

Weinig wind

Donkere luchten ....

.... die hier geen regen brengt.

Het wordt een ritje zoals ik al zo vaak heb gemaakt maar nu “achterste voren” eerst Medemblik waar de "Ambtenaar" echt stilstaat, dan Enkhuizen en tot slot Hoorn en dat was met een rede, dan kom ik dichterbij het aardbeienstalletje om te scoren. Gistermiddag reed ik er langs en toen was alles op en toen begreep ik al van de jongedame die net het bord plaatste waarop staat dat ze op zijn, dat je rond 9, 12 en 15.00 uur de meeste kans hebt dan komt hij schaften en brengt de aardbeien mee naar huis. Ik was er nu om 12.15 uur en het was weer heerlijk wat geboden werd. Die 20 km naar huis maar niet te hard rijden en geen klinkerwegen als het half kan dan komen ze redelijk “heel” thuis.
Hij doet het nog steeds geweldig 

Het is gelukt het is geen aardbeienjam geworden en op brood was het heerlijk na de 100 km van deze “gefrustreerde” dag.

Geen opmerkingen: