19 september 2022

Eén bui was zat ....

Slechts 56 km

Het begin ......

.... van een enkele bui dacht ik.

In Medemblik is er vandaag feest
korte baan paarden race

Het water op bij Medemblik

Een groot  ......

.... zwanen gezin.

Het was een gok vandaag en dan kun je verliezen, ik heb verloren want ik gokte erop dat het wel droog zou blijven, ik heb maar één bui gehad maar dat was een soort zondvloed, wat ging het hard. Gelukkig zag ik het aankomen en had op tijd de “schuimkap” erop waardoor ik niet nat werd maar fietsen met een hand voor je ogen en af en toe kijken of ik nog rechtuit ging is niet prettig, bar wat een bui. Ik ben even op en neer geweest naar Wervershoof en dan met een omweg via de aardbeien weer naar huis.

Einde aardbeien voor dit seizoen.?

Wat betreft de aardbeien zal dit wel de laatste keer zijn geweest, meestal staan er rond de middag heel wat bakken en na mijn bezoek waren er nog maar 3 doosjes over. Het werd zodoende slechts 56 km, door weer en wind, tussen de buien door.

Geen opmerkingen: