13 september 2022

Een zwarte bladzijde

 

100 km

Een moment voelde ik me ongeveer zo .......

Een hele bijzondere dag vandaag, het liep allemaal heel anders dan de voorgenomen route die ik in m’n hoofd had. Het weer is goed dus een ritje richting Marken moet mogelijk zijn. Ik was van plan om eerst zoveel mogelijk de dijk aan te houden en dan terug via de “Zuidoost” even bij Tiny kijken. De eerste afslag loopt over Schardam om bij de dijk te komen en dan moet ik al heel snel weer naar “binnen” om via Oosthuizen mijn weg te kunnen vervolgen. Als ik net Oosthuizen heb verlaten en in Warder ben gaat mijn mobiel en hoor ik dat er iemand in de familie is overleden, triest. Vanaf dat moment zijn de gedachten toch ergens anders mee bezig en wordt de route meteen gewijzigd, op naar de “Zuidoost”.
Bijna voor de deur.

KM teller is gelijk aan de GPS

Daar overleggen en bellen en na een broodje weer huiswaarts, de dag is anders dan ik van plan was, maar ook dit hoort bij het leven en zo was ik na 100 km toch weer thuis.

Geen opmerkingen: