25 januari 2023

Even om een bakkie naar Alkmaar


 En weer was en is het een sombere dag, geen helder moment, de hele dag zwaar bewolkt en een lichte nevel wat het nog somberder maakt en de temperatuur is hier op dit moment 1,8 gr C. en het is nu 14.00 uur. Ik had m’n zoon vorige week nog gevraagd of hij nog wel eens thuis werken kon of dat hij voortaan op z’n werk was in Amsterdam. En dat was vandaag toevallig zo dat ik langs kon komen om een bakkie en meteen even bijkletsen.

Het was omdat ik mezelf eigenlijk had uitgenodigd dus ik ben gegaan maar eigenlijk was het veel te koud vond ik toen ik eenmaal van huis was.

Weinig zicht in de verte en geen “kop” langs de weg, nou ja autoverkeer zat maar wandelaars of fietsers waren nergens te bekennen. Bij zoonlief koffie met koek en alles weer even doornemen van wat er zoal was gebeurd de laatste weken.


Na de koffie zou ik rechtstreeks naar Middenmeer gaan maar heb toch nog een heel klein ommetje gemaakt waardoor ik
  bij thuiskomst 68 km op de teller had staan.

Geen opmerkingen: