21 maart 2022

Een beetje uit de hand gelopen

 

122 km

Nog even een beetje tekst erbij en het “schrijfsel” van vandaag is weer compleet. Met zulk mooi weer is elke rit een feestrit dus ook vandaag, over het noorden kan best wel weer een keer daar zien ze me niet zo vaak.




De eerste foto is van een veld bloeiende narcissen in de Wieringermeer even later in de omgeving van Breezand wordt al druk beregend en vervolgens is de brug bij de ingang van Den Helder aan de beurt, die staat omhoog dus even wachten tot de scheepjes er door zijn gevaren.

Dan langs het Marsdiep over de zee promenade naar Callantsoog.




Ik ga rechtdoor naar het zuiden en zie ook hier weer de eerste bloeiende velden met narcissen en krokussen.







Bij Hargen even op de vaste stek een foto maken en daarna door de duinen naar Bergen aan Zee waar ik de route opzoek om door de duinen aan te komen in de buurt van Egmond
Hier dronk ik ooit koffie met Ome Ben en Trudy



waar een nicht van Tiny op dat moment niet thuis is, ik zie weer van alles en nog wat, het weer doet echt alles op zo’n ritje.

Als ik bijna thuis ben kom ik langs de afslag naar Winkel waar een rotonde in “aanbouw” is het zal nog wel even duren maar hij komt er. En dit alles was goed voor 122 km genieten.

Geen opmerkingen: