17 maart 2022

Uit en thuis.

 


En daar gaan we weer, even naar “de Zuidoost” op en neer om het gras een wat beter aanzicht te geven. Het is mooi weer maar er staat nog wel een stevige koude wind op de zijkant. Het is moeilijk maaien, er is meer mos als gras te bekennen maar met de kalk die vorige week is gestrooid hopen we dat het beter zal worden. Ik verwonder me alle keren weer dat de Quest zo stil is geworden na de laatste wisseling van de o-ringen onder de stoel, ik rij echt weer voor mijn plezier. Ik zou gisteren thuis de zonnestoelen enz. buiten zetten maar gezien de weersvoorspelling met Saharazand heb ik nog even gewacht, maar goed ook, bij Tiny zijn de sporen zichtbaar.



Langs de Purmerenderweg is het voorjaar weer volop aanwezig met alle bloeiende narcissen in de bermen.

Bij Tiny eerst koffie dan maaien en lunchen en daarna weer richting Middenmeer.


Het is prachtig langs de Oostdijk hoewel er toch een fris windje blijft waaien.

Op de Zomerdijk bij Wognum zie ik nog een “leuk” naambord op een woning, of er echt ouwe “bessies” wonen weet ik niet maar dat zal in het verleden zeker zo zijn geweest, met dit heen en weertje was er weer 80 km bijgeteld op het totaal.

Geen opmerkingen: