02 november 2022

Iets minder als maandag maar wel heerlijk.

 

90 km




Gisteren stond er voor mijn gevoel te veel wind en dat is mij te link en zodoende heb ik een andere dringende klus aangepakt, tuinonderhoud met dank aan de buxusmot. De heg is weg en afgevoerd maar dat kost toch nog heel wat kracht van zo’n “ouwe bok” niet over in zitten het is klaar alleen de gaten nog afwerken maar dat komt t.z.t. wel. Vandaag zat een vrij rondje er wel in dus dan trek ik als eerste even naar de “Zuidoost” naar Tiny om een bakkie. Ik keek er van op dat er toch nog een behoorlijke wind stond die ik heen schuin tegen en opzij had en terug met een omweg extra voor.

Heen vanaf Oosthuizen over de Oostdijk s altijd heerlijk, weinig verkeer en zo in de zon is echt genieten.


Na de koffie en later de lunch ben ik via Middenbeemster en De Rijp en Graft gegaan.


Vlakbij de 3 Schermermolens zijn ze nog steeds druk met de rotonde en alles wat erbij komt, zelfs de richting borden liggen voor de “vlakte”.



Later via de Langereis op Middenmeer aan maar nog wel even stoppen om de zoveelste foto te maken van de meeuwen op het land bij het bollenplanten. Als alles weer binnen staat heeft de teller er precies 90 km bijgeteld op deze 2e november 2022.

Geen opmerkingen: