24 april 2023

Bloemen en deeltje van de mozaïeken met "Koot en Bie"

 







Vandaag even heel kort, vanmorgen eerst op verjaarsvisite de oudste in de familie van “mijn” kant werd vandaag 83 jaar, zwager Piet loopt een maand of 4 op mij voor ik ben zijn opvolger als het om aantal jaren gaat. Dus dat zou ik even per fiets doen, eerst een paar boodschappen gedaan en toen viel het weer mij mee, maar toen ik goed en wel zo ver was, om me, om te kleden kletterde de eerste bui op de ramen dus het werd de auto en geen fiets. Zo tegen 1 uur was ik thuis en er was geen spat meer gevallen, dan eten en daarna toch maar een klein ritje leek me verstandig. Ik ga met de Quest even richting Anna Paulowna en Breezand kijken of ik toevallig langs wat mozaïeken kan rijden. De lucht was af en toe toch nog griezelig grauw en de temperatuur liet ook een hoop te wensen over. Op de “Korte Afsluitdijk” kreeg ik de eerste regen, niet erg maar wel vervelend. Heen over de Stoomweg en dan twee keer links om via de Meerweg  de terugweg weer te nemen richting Middenmeer. Het klinkt misschien gek maar het was er razend druk van de auto’s die ook een rondje mozaïeken deden vanachter de autoramen. Het weer speelt hierbij een grote rol, het is te koud. Ik sluit dit ritje van 47 km af met wat extra foto’s van onderweg , tulpenvelden en kustwerken langs de weg.






Koot en Bie de mooiste







Geen opmerkingen: